SMYK WRÓCIŁ NA KRUCZĄ 50!

SMYK WRÓCIŁ NA KRUCZĄ 50!

W czwartek 20 września 2018 r. w budynku CEDET w Warszawie przy ul. Kruczej 50 został otwarty nowy flagowy salon sieci SMYK. W ten sposób sklep wrócił do swojej historycznej lokalizacji. Z tej okazji dla wszystkich odwiedzających przygotowano specjalny rabat w wysokości 20% na cały asortyment oraz wiele atrakcji dla dzieci.

Big-beat, oranżada, trzepak i mnóstwo dobrej zabawy w stylu PRL – tak SMYK świętował wielki powrót do swojej historycznej lokalizacji w odbudowanym budynku CEDET przy ul. Kruczej 50 w Warszawie. W środę, 19 września 2018 r., w towarzystwie gwiazd, dziennikarzy, blogerów oraz przedstawicieli SMYKA odbyło się wielkie przyjęcie z okazji otwarcia nowego flagowego sklepu tej sieci. Wśród gości znaleźli się Paulina Krupińska-Karpiel, Agnieszka Hyży, Eliza Gwiazda, Anna Wendzikowska, Karolina Gorczyca, Anna Czartoryska-Niemczycka oraz Filip Chajzer. Imprezę poprowadzili Karolina Malinowska i Olivier Janiak.

– Ogromnie się cieszymy, że nasz flagowy salon wrócił do kultowego miejsca, jakim jest CEDET. Właśnie tutaj w 1977 roku zaczęła się historia DH SMYK, który jako pierwszy w Polsce, w tak kompleksowy sposób, realizował potrzeby rodziców i był w stanie sprostać wymaganiom najmłodszych. To ten sklep był protoplastą nowoczesnej sieci, jaką dzisiaj jest SMYK. Stworzyliśmy to miejsce na nowo, tak aby z jednej strony odpowiadało na rosnące oczekiwania klientów – takie jak wygodne zakupy, dobrze zagospodarowana przestrzeń czy udogodnienia dla najmłodszych oraz ich rodziców, a z drugiej nawiązywało do sklepu sprzed lat. Chcemy, by SMYK przy Kruczej 50 najpełniej wyrażał naszą misję: „Oferować wszystko, czego potrzebują i o czym marzą dzieci”. Serdecznie zapraszam wszystkich do wspólnego świętowania naszego powrotu do CEDETu i życzę udanych zakupów. – powiedział Marek Janeczko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych SMYK Holding S.A.

Zakończona sukcesem rewitalizacja CEDETu jest wypadkową nowoczesnego myślenia o budynku, dostosowania go do dzisiejszych potrzeb z jednoczesnym poszanowaniem jego historii. Niezmiernie cieszę się z faktu, że flagowy sklep SMYK wraca pod swój pierwotny adres, ponieważ obecność tej marki w tym miejscu dla wszystkich mieszkańców Warszawy nierozerwalnie wiąże się z historią CEDETu.”
dodaje Jacek Wachowicz, prezes IMMOBEL Poland.


Reklama. Przejdź do sklepu↑

Nowy salon o powierzchni niemal 1500 metrów kwadratowych zajmuje dwa poziomy. Parter przeznaczony jest na odzież, akcesoria oraz zabawki dla niemowląt i dzieci w wieku do 2 lat. Znajduje się tu również w pełni wyposażona Fabryka Miśków, umożliwiająca stworzenie własnego pluszaka z indywidualnie nagranym  głosem. Na tym poziomie zachowano i wyeksponowano element poprzedniej konstrukcji budynku, który przypomina o kilkudziesięcioletniej tradycji tego miejsca. Na piętro, podobnie jak dawniej, można się dostać wjeżdżając ruchomymi schodami. Drogę na nie wskazują pluszowe misie w samolocie, balonie i na lotni, a przeszklony i oświetlony mechanizm schodów stanowi dodatkową atrakcję. Przestrzeń handlowa na piętrze przeznaczona jest m.in. na odzież i zabawki dla dzieci do 14 roku życia. Znajduje się tu obszerna strefa SMYKI oraz kolorowe kąciki marek takich jak Mattel czy Hasbro, a także witryna z zestawami Lego, panel do układania klocków i dekoracyjny fragment toru Hot Wheels. W części z odzieżą i akcesoriami Cool Club powstała „strefa beauty” z toaletką i lustrem dla małych dam oraz monitory, które zamieniają się w lustra, kiedy podchodzi do nich klient.

Dla odwiedzających nowy salon SMYKA między 20 a 22 września przygotowano wiele niespodzianek. Dzieci będą mogły m.in. nauczyć się magicznych sztuczek od prawdziwego magika,  ozdabiać koszulki SMYKA, przygotowywać jesienne prace plastyczne, układać wzory z koralików Aquabeads, kolorować obrazki z My Little Pony i Play-Doh, czy też zagrać w Twistera. W salonie i jego okolicach nie zabraknie również ulubionych bohaterów najmłodszych: dzieci spotkają Gru, Minionka, Królika Binga czy postaci Sylvanian Families, a także ludziki LEGO i tubkę Play-Doh, która będzie rozdawała ciastolinę i zachęcała do zabawy. Na najmłodszych czeka również magiczne lustro, malowanie buziek, balonowe zoo, zaplatanie kolorowych warkoczyków i robienie brokatowych tatuaży. Czas, w którym dzieci będą się bawić pod okiem animatorów, rodzice będą mogli przeznaczyć na zakupy z wyjątkowym rabatem w wysokości 20% na cały asortyment.

DH SMYK w Warszawie został otwarty w 1977 roku. Oprócz bogatego asortymentu wyróżniał się wystrojem wnętrz, słynął również z niepowtarzalnych witryn. Był nie lada atrakcją nie tylko dla warszawiaków, ale również dla gości przybywających do stolicy z innych polskich miast.

 

Reklama. Przejdź do sklepu↑


Historia budynku w skrócie:

1947-1952 – Budowa Centralnego Domu Towarowego według projektu Z. Ihnatowicza i J. Romańskiego

20/21.09.1975 – Wielki pożar budynku

1977 – Ponowne otwarcie pod nazwą Dom Handlowy SMYK

2013 – Zamknięcie sklepu SMYK

2014 – Rozpoczęcie  prac rewitalizacyjnych i modernizacyjnych obiektu przez firmę IMMOBEL Poland

2018 – Oddanie budynku do użytku pod nazwą CEDET

20.09.2018 – Otwarcie sklepu SMYK – powrót do historycznej lokalizacji

 

 SMYK to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci. Jej historia sięga roku 1977, kiedy został otwarty Dom Handlowy SMYK. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 160 punktów sprzedaży działających w atrakcyjnie zlokalizowanych centrach handlowych w Polsce oraz sklep internetowy smyk.com. Sklepy SMYK działają również na Ukrainie i w Rumunii.

Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć w Internecie, pod adresem: www.smykgroup.com.

GWIAZDY NA OTWARCIU SALONU SMYK  W WARSZAWIE

Materiały prasowe

Reklama. Przejdź do sklepu↓

 

Reklama. Przejdź do sklepu↑↓

 

(Visited 59 times, 1 visits today)

Related posts

Leave a Comment